Sunday, January 19, 2014

Gatal-gatal ketika mengandung

Ingat lagi tak entry yang aku gatal2 merenyam satu badan? Mungkin pembawakan baby

So masa aku pi check up, aku bgtau nurse pasal masalah aku ni...so dia tanya aku pakai sabun apa...aku jawab pakai sabun johnson baby milk bath tu...nurse kata, apa kata try tukaq sabun, pakai dettol...dia bgtau ada sorang patient ni tukar pki dettol,pastu kulit dia ok...so dia suggestkan aku tukaq sabun..

Oraaait, aku pun rasa nk tukaq sabun la, mana tau berkesan kan...so aku beli dettol fresh ni..sbb bau oren2, mmg sgt menyegarkan ceewah mcm iklan hahaha...

Tapi bau mcm pencuci pinggan pun ada gak hahaha..

Dah 2 minggu aku try pakai dettol ni...Alhamdulillah..dah xgatai lagi dah...sikit2 ja, boleh control lagi...ok korang, kalai ada masalah mcm aku ni, apa kata try tukaq sabun naaa =)

Berjumpa lagi di lain tips ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...