Saturday, December 14, 2013

Casing hp ala2 vintage

Ntah mai mana la aku suka vintage2 english style ni...aku pun tak faham hahaha..suka sgt...
sampaikan casing hp pun nk vintage2 gak..ni sebab ternampak sorang chinese tu, dia pakai casing flip cover english style, terus rasa mcm eeeeee cunnyaaa..tp time tu dok pki hp buruk lagi...mana la nk cari casing mcm tu...
Alhamdulilah, rezeki bonus shaklee bulan 10, aku amek peluang beli hp baru...dan2 hp suami bateri kembong...dah la hp dia tu boleh sms dgn call ja...lain2 tak leh, padahal smartphone..ikutkan, dia pun nk jugak hp baru..last2 dia mengalah, pki hp buruk aku tu muahehehe..xpa2, nnt ada rezeki lebih, aku nk hadiahkan dia..insyaAllah...
Punya la tercari2 casing vintage tu...banyak model iphone la...mmg sng gila casing utk iphone...last2 aku cari kt website lelong.com..tu pun sbb opismate aku beli powerbank kt ctu..tergerak gak nk search cari casing...yeeeay jumpa...harga dia rm13, jenis puv yg boleh lentur tu...postage rm6 hahaha..dkt rm20 gak la...okla tuh..
So sapa2 yang ada juai casing ala2 mcm ni, drop link eh ^^ untuk model galaxy note 2..tq =)

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...