Friday, July 19, 2013

Steamboat Best di Repoh, Perlis

ni cerita lama yer, baru nk update hahaha...kejadian makan-makan ni berlaku pada bulan 5, di mana aku dan suami xtau nk buat apa lepas kenduri hahaha...penat makan kenduri terus rasa nak makan steamboat plak...sebenarnya aku teringin nak makan buah pelam harum manis tu...call member aku, dia kata dah habis dah..siap nk mintak tolong kawan dia hantarkan buah pelam tu konon takut aku mengidam hahaha...aku kata, mana mengidam pun (padahal time tu dah pregnant, aku ja yg tak tau hehehe)

so di sebabkan buah pelam harum manis dh habis, memang target kami laki bini nak pi makan steamboat pun...bestnya steamboat kt cni, murah2 kot...sekepala RM10, makan la banyak mana sampai kenyang, kecuali kalau takhabis, extra charge la jawabnya hehehe...

sebelum ni, kami pernah try kt Reenaz Steamboat tu, RM9.90 sekepala...boleh tahan la...tapi kali ni, kawan aku suggestkan makan dekat Chim Chum Restoren kot nama dia, dekat repoh, dekat dgn ILP tu....

waaaah memang best, sebab banyak pilihan dan sos2 dia pun sedap....sos tu la yang memainkan peranan penting sedap ke tak steamboat tu kan hehehe....

alahai suami, hahahaha....

yang bestnya guna arang kot...memang best la, aura dia..makan sampai berpeluh2...memang terasa cekang di perut miahahaha...

so, sapa nk try, pi la restoren ni, dia dekat dengan restoren seafood repoh...sekepala RM11 sja ^^

1 orang yang tak busy ^^:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Dekat sgt dgn umah tp xpernah tau. Kesiann. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...