Monday, July 23, 2012

Sabun Beras Lagi

Yaaa, di sebabkan search keyword sabun beras paling banyak dalam blog LanaBusyBee ni, makan dengan baik hatinya bersempena di bulan Ramadhan ni, aku akan melakukan amal jariah sket la hehehe
 
cuba tengok tu, ni yang last month punya, kalau weekly pun memang keyword yang di cari ialah sabun beras...maybe sebab
  1. Entry yang ni
  2. atau yang ni
  3. mungkin jugak yang ni ^^

walaupun aku dah tak menggunakan sabun beras lagi seperti entry salah satu link di atas tu, (sebab kulit muka tak sesuai), tapi hubby munchy aku memang sukakan sabun beras ni....dia kata

"abang tak mau guna sabun lain, tak banyak buih, yang sabun putih tu guna sikit ja banyak buih, pastu wangi, syioook"

yaaa sabun putih yang di maksudkan oleh suamiku ini ialah sabun beras tu la, warna putih kan hehehe....amboi, cerewet dia kemain lagi kan hehehe....tapi demi suami, ku turutkan jua, pi la beli balik sabun beras tu kt pasar malam, seketul RM3, beli 4 ketul RM10, tapi aku nk beli dua ketul ja, dpt lah RM5 hahaha....ruginya tak beli banyak2 masa pi padang besaq haritu ...boleh beli buat sental2 kat badan jugak kan....

ok berbalik pada intro awal2 tadi tu, aku kata nk buat amal jariah kan? ni terlintas selepas Siti Naqiah ni komen pada entry yang lepas ^^
Memandangkan nanti, adik aku nak balik mai raya, dia berhajat nak ke padang besaq, aku rasa maybe nk tumpang ikut sekali ataupun kirim saja hihihihi....so dengan ini, saya mengambil tempahan untuk menjual sabun beras ni, direct dari padang besar...InsyaAllah saya akan dapatkan harga termurah, dan hanya charge untuk postage sahaja ^^

so pada sesiapa yang berminat, jomlah kita bersembang2 di dalam email ^^.... firbee@gmail.com
Yang bebetul nak beli ja di layan, kalau yang nk jual kt saya, xpayah, saya boleh pi beli sendiri di padang besar ^^...

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...