Monday, July 2, 2012

Kalsium adalah yang terbaik untuk mak!!

Alhamdulillah...Alhamdulillah.

aku dah jumpa cara paling terbaik untuk mak aku...mak aku sembelit, kalau tak minum jamu org kg or apa2 ja teh herba bagai, dia tak boleh membuang...tapi aku risau jamu2 tu akan effect buah pinggang jika kurang air dalam badan nanti...

mula2 akusuggestkan mak makan herblax shaklee untuk detox, Alhamdulillah. pembuangan lancar, tapi kalau tak amek, sama juga...so aku rasa runsing...macam mana nk tolong mak ni? mak darah tinggi lak tu..

pastu aku bagi mak makan ostematrix (kalsium shaklee), Alhamdulillah, memang ostematrix sangat terbaik, bacaan darah tinggi mak dah menurun, sebabnya, bila makan ostematrix ni, membuatkan mak jadi ngantuk, so mak tdoq awai, dan byk masa untuk badan rehat...dan YANG PALING BEST walaupun mak lupa nk makan ostematrix, sembelit mak sudah kurang, Alhamdulillah ^^...

ni antara testimonial daripada pengguna ostematrix yang lain...
 
* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

1 orang yang tak busy ^^:

emma marini said...

i pun memang puas hati dengan Oste ni, i sanggup bangun semua kalau terlupa amik oste sebelum tdur, memang kesannya nyata, badan rasa lebih ringan bila bangun tidur, yg paling best tiada lagi sakit sakit tumit, apapun i tetap amalkan secawan fresh milk sebab i memang suka susu..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...