Saturday, March 17, 2012

Welcome to the world my nephew ^^

31 hb 1,2012...lahirnya anak sedara aku yg ke empat..hoh, baru 4 cucu je mak abah aku ni hehehe...


Mohammad Umar Nafiz bin Ismail namanya....lahir cepat dari due dia,spttnya 24 hb 2..umar xsabaq nk tengok dunia n nak lahir kt KL jugak tu hihihi...my sis bersalin di HUKM, Alhamdulillah...servis kt HUKM tak seteruk hospital kerajaan yang lain...walaupun ramai pelatih, cemuih jugak kata adik aku...


Umar lahir je berat dia hanya 2.15 kg...kecik jeee..besar lagi betis angah dia hahaha...my sis ada darah tinggi...dia kata stress sbb kt rumah flat (rumah sewa) tu bising...my sis mmg xleh bunyi bising, bunyi aku dok lipat plastik pun dia terjaga, hahaha sorry la dik...


Nasib baik my sis selalu check up n bukak buku merah awal lagi, so apa2 masalah doktor senang nak rujuk...walaupun nk check up tu,tgu turn punya la lambat (aku pernah rasa sbb pi teman my sis), tapi sangat detail...tekanan darah, jantung semua depa check...


Now dah lahir umar ni pun, dia ckp, xdak la sakit sangat...sakit sikit2 je...ni yang berkobar2 aku nak anak ni hihihi...my sis ni seorang yg tsk tahan darah, boleh pitam klu tengok luka n darah, tapi Alhamdulillah, semua selamat...


Umar pun dah sebulan lebih dah...berat pun dah 3.6kg dah..dasat kan? Hehehe hasil susu ibu la...xdak langsung tin susu formula kt umah...mmg aku support adik aku dari dia pregnant smpi dia berpantang, now breastfeeding guna supplemen shaklee...Alhamdulillah...lahir baby shaklee, umar hihihi...


Xsabaq nk tunggu umar boleh gelak2...eee geram la haaaih..baby aku??? Ok mari honeymoon dulu hehehe...


Published with Blogger-droid v2.0.2

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...