Tuesday, January 11, 2011

Sudah-sudahlah mempertikaikan kemenangan AJL Ana Rafali

Sudah-sudah la tuh mempertikaikan kemenangan Ana Rafali...tu kan rezeki dia...macam-macam dia di kutuk, nyanyi tak sedap la, xpaham apa sepatah dia sebut la (aku pun mengaku, aku pun xpaham apa yang di sebutnya), tapi cuba korang tengok balik bait-bait lirik lagu dia tuh...

Ketua juri AJL tu lak M.Nasir kan..dia tau la nk menilai seni macam mana kan..

itu kan pertandingan juara lagu, bukan pertandingan artis penyanyi besh, so kena faham konsep di situ yer...

lagu dia unik kan...biar la, dah rezeki dia kan...ok la tuh


Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku Lirik

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

4 orang yang tak busy ^^:

Liza said...

walaupun kurang setuju dengan kemenangan lagu nie, tapi apa kan daya....kena terima gak lah

iLa SaHaR said...

apa pun terima je ngan hati yg terbuka.... apa yang penting faizal tahir tetap memang persembahan terbaik!!! hehehehe ... dah berwajah baru... comey....

seli eonni said...

lagu die best la. lirik die sangat puitis. mendalam. byk tersirat.
die nyanyi x best lantak die ler.

LanaBusyBee said...

liza : sure ada minat sesapa dlm AJL tu kan, sbb tu xsetuju kan hehehe..xpa la rezeki dia...

kak sha : faizal tahir comel? hello kak!! bukan comel la kot, comel mcm pelakon korea tuh...macho la kot..

seli eonni : kan akak kan..m.nasir kata, lagu dan lirik dia melebihi tangga orang lain, so dia la yg deserved it..lantak dia la dia nyanyi x besh ke, xsedap ke, klu sedap xkan leh dpt vokal terbaik kt hafiz kan...yeeehaaa ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...