Wednesday, January 5, 2011

Dividen ASB Loan 2011 - Masyuk!!

Wohooo banyaknya benda nk update...setelah terlapang dada daripada kesibukkan yang melanda, akhirnya hari ni rabu baru boleh nak update ^^

so apa habaq u all?? mcm mana dengan dividen ASB? masyuk x? aku  punya dividen Alhamdulillah, masyuuuuk...teringat kata2 akak aku dulu "nanti kalau hang dah dapat dividen asb tuh, hang xkan menyesal aih" ya ya betoi la tu kak ^^....

apa yang korang guna dengan dividen korang? still menyimpan biaq sampai beranak ka dalam buku ASB tu? atau merewardkan diri sendiri?? aku dah target awal2 nk beli sumthing tuk reward diri sendiri heeee, tapi  xguna semua la....(eh bukan nk beli la, tapi dah beli, nanti cita di lain entry ek ^^)

Hari Isnin lepas dah boleh check dividen kan...aku tak kecuali gak pi pejabat pos untuk check dividen aku pada hari isnin tu sambil mengeluarkan sekali duit untuk perbelanjaan..ada jugak aku guna untuk buat modal bisnes kecik2, nanti aku tulis entry pasal bisnes tu ek ^^...(wohooo banyaknya benda nk update neyh ^^)

sampai masuk ja dalam pejabat pos, aku terus amek no..ramai gak la orang...so aku dapat 1107, no sekarang 1077, huhuhu ramai tuh...sampai kt kaunter tu pun siap tulis, "kaunter kekurangan duit, harap maaf" hehehe....


tapi sampai turn aku, sebab ada orang dok bayaq saman la, bil la, boleh la jugak kuaqkan duit kan....petang tu gak , zassss aku dan hubby aku pi low yat..hubby?? hari isnin hubby di KL?? alaaaa, dia cuti la, kan tahun baru ni, cuti banyak lagi kan hehehe....


Kiranya plan asal aku untuk guna dividen ni agak tersasar, ye la kononya dividen tu nk bayar ptptn nanti, taaaapi, nanti la dulu ahahaha....


So apa korang punya plan menggunakan dividen? simpan? bagus2....buat bayar deposit beli rumah? wohooo banyaknya^^ kagum-kagum ^^


Berjimat cermatlah untuk masa hadapan, kita pun tak tau apa yang bakal terjadi kan ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...