Friday, December 31, 2010

Ishak comey dengan buku catnya ^^

Oh ni pun kisah yang lama juga...18 hb 12 retu pun kisah ahaha...ye la, kan aku dah cakap aku busy ahaha..boleh dikatakan setiap entry ada perkataan aku busy kan, sebab tu la nama blog ni lana busy bee hehehe...

Anak sedara aku baru ada 3 orang (orang utara panggil anak menakan)...nureen darjah 1 nk masuk darjah 2 dah, petah bercakap, xlarat nk jawab ahahaha...md hadif 4 nak masuk 5 tahun dah..dia dengan dunia dia sendiri, nakal aaaish...dan ishaq, baru masuk 2 tahun 22 dec retu ^^, suka kan kucing...anak aku? ssshhh...lambat lagi kot hehehe, doa2kan la yer ^^...

masa hari sabtu 18 hb tu, aku teman kakak aku bawak anak2 dia g berjalan2 ke midvalley...akak aku nk bawak depa g mph, saja, sian lak x bawak berjalan kan...seronok gak bila tengok budak2 suka buku ni..tambah2 ishaq, jumpa buku kucing ja, menjerit dia"caaaat, caaaaat" berulang-ulang kali, soooo cute hehehe...

bagus juga didik budak2 ni baca buku..tanam minat depa pada buku, nanti senang nk suh baca buku hehehe...yang si kakak plak, kalau besday ja, kali ni aku belikan dia buku je la..sebab dia pun dah boleh baca, pemikiran macam orang dewasa dah hehehe...

ok dah la beletiaq panjang, jom jamu mata tengok gambaq nak?? hehehe

ishaq, nureen dan hadif ^^

tengah tgk ketapi ni ngahngah ( ishaq pangil ngahngah ja kt aku ahaha, cute)

terjumpa kalendar cat...sampai xmo berganjak tempat lain dah ^^

sama naik abang dan adik, aaaish

abeh bersepah huhuhu

sampai muncung2 mulut ishaq dok tengok gambaq thomas and his friend ^^

p/s : angah doakan semoga kalian membesar menjadi anak yang soleh dan solehah serta cerdik ya ^^ amiiin.....

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...