Sunday, December 19, 2010

Entry tak privasi

disebabkan ada benda2 yang aku tulis kadang2 aku baca sendiri pun segan, apatah lagi kalau hubby munchy yang baca...so di atas menghormati hubby, aku delete post yang dia xsuka....

xpa, la page rank tu, jatuh ke apa ka..aku bukan nk glamer pun dalam blog ni...biasa2 saja....memang aku suka berblog tuk kongsi bersama2 mereka di luar...ada setengah blogger pakai tulis je entry, semata2 nk naikkan traffic...ye la, sapa xmo naikkan traffic kan...tapi kalau dh permintaan orang, even kalau korang xsuka pun, aku leh je delete, kena bg alasan la, kalau berkenaan dengan korang, aku delete, kalau saja nak dengki, pi main jauh2 la hahaha...

even dalam fb pun, status aku xdaknya nk romantik2 dgn hubby...nak mampus...dia kata, xpayah la nk tunjuk2 pada orang...dalam blog ni pun..kadang2 aku pun berasa mcm annoying jugak baca blog bercayang2 kan..apatah lagi korang kalau ada baca blog aku yang ada cayang2 ni...(eh ada ka?) berebut laptop dengan hubby korang rasa mcm annoying x? sorry kalau rasa annoying ahahaha...

sebelum kawen, xdak pun sgt nk cita pasal chenta hati aku, ye la, dia bukan seorang yang suka diceritakan...so, rasanya xdak la aku nk cerita hal privasi di dalam blog, mahupun di status fb....tu la, orang perempuan ni, ramai ahli neraka di sebabkan mulutnya...Astagfirullah halazim...insaf2...

so sorry pada korang yang ada terbaca kisah privasi aku dan korang rasa annoying yer...xmo dah mcm tu lagi..back to normal lanabusybee ahahaha....

p/s : kalau korang nk tulis kt blog korang pasal berkasih sayang dgn hubby korang, tulis je la, xpe, aku g baca je, xde nk kutuk2 la..berdosa...hak korang la nk tulis kan...cuma aku xmo dah, nk ikut prinsip hubby...tu saja..

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...