Friday, December 24, 2010

Contest Cipta Banner "Dunia iLa aLia"- hadiah xternal hdd tu beb

korang suka tengok movie or drama korea? kalau ya, sure korang memerlukan space yang banyak untuk menyimpan koleksi kegemaran korang kan....

so kat cni, ada berita gumbira!! yehaaa...ada member aku ni, sangat baik hati tengah mengadakan contest untuk membuat banner pada blognya....hadiahnya lumayan beb, external hdd 500gb tuh, sapa la nk bagi free kan...

selama aku dok berblogging ni kan, mana ada orang berani nk pertaruhkan hadiah yang lumayan ni wes, seriusly, dah la member aku ni a.k.a kak ila adalah blogger yang masih baru lagi...

so senang saja contestnya...syarat2nya aku copy balik ek....

Ciri2 banner yang perlu ada
  • kena la berkaitan dengan blog kak ila nie...
  • kena ada pic kak ila yg ada dalam pages 'tentang aku'
  • nak kan pic yg berlainan pun bole email je kat kak ila. nak possing yg macam na?? hehehehe
  • yang pasti warna nya kena ceria... simple...
  • hakim2 nye terdiri daripada ofis2 mate kak ila.. termasuk la lanabusybee (omo omo, so aku adalah hakimnya muahaha, aku nk join la sebenarnya ahaha)

so apa lagi tunggu, pi kaih join contest banner tuh..sapa yang kretif buat la yer...xsusah pun...tarikh tutupnya ialah pada 31 disember...xbanyak masa dah ni, cepat2....external hdd 500gb tu beb ahahaha....

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...