Monday, December 20, 2010

Ayam Seksi aaauw

Korang penah tengok ayam seksi? ala yang gitu2...muahaha..nak tengok? jom2, scroll kt bawah ek...


















scroll lagi laaaa....



























tada ahaha, ni la ayam seksi..aku panggil rangka ayam...kawan aku panggil ayam afrika (hana n nedy la tuh hihihi)...

nikmat ka makan rangka ayam ni? sapa yang suka makan ayam goreng bahagian kepak sure dia suka rangka ayam ni ha...syiok2 gitu hehehe...sapa yang suka makan isi ayam, xberapa suka la kot nk makan rangka ayam yang telah2 ada tulang dan isi sikit saja hehehe...

rangka ayam tuh aku beli kt pasar malam area umah aku ni, pasar malam desa tasik..seriusly, ni adalah rangka ayam yang terbest aku penah jumpa..sebabnya tepung dia tuh, berempah, sedap...pastu rangup je..makan panas2, terangkat beb ahahaha...

harga ok lagi la, aku suka beli paling mahal RM3.50 seekor, sebabnya dia ada isi sket dan besaq..kalau yang RM2 ada apa la sangat kan, biar mahal, asal puas hati hehehe...

aku balik kampung, cari rangka ayam mcm ni, ermm memang tak sama la...dok asek teringat ja rangka ayam kt KL ni muahaha, rupa2nya ada gak benda yang aku teringat kat KL kalau aku kat kg hehehe...terbaik woook ahahaha

4 orang yang tak busy ^^:

eiela said...

adik saya suka makan rangka ayam nih, tapi saya tak suka. tak reti nak makan ape.

Latest Entri :
1) Blogger Yang Mengancam
2) Blog Giveaway dan Contest

zuar said...

lama dah xmakan rangka ayammmmmmmmmm......lapa la......hahaha

munna said...

klu pergi pasar mlm mesti cari yg rangka ni.. makan ramai2 tgh panas mmg best wehh

Matjoe said...

matjoe pun suka makan rangka ayam ni. dulu murah jer, sekrang dah ada harga. ada 1 kedai dekat manjoi jual rm2.30 jer. memang kalau balik rumah mak mertua memang selalu beli.

sis, sy berbesar hati nak ajak joint memeriahkan contest saya: CONTEST AZAM 2011

mana tahu boleh menang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...