Wednesday, July 14, 2010

Romantic Tag


Romantik tag ni dah lama pn farah suh aku buat...aku baru nk buat, saja tunggu bagi bergelar wifey pada my hubby munchy dulu hihihi.....

ok jom layan lah.....

1. first time jumpa with your hubby, bila and kat mana?
perhentian bas di shahab perdana wakaka

2.love at first sight?
tak kot...ntah la, love tu timbul sendirik ^^

3. who is he when the first time you meet him?
dia kata dia keja kt kola nerang, tu ja, sebagai tukang kebun katanya ahaha

4. how long it takes for him to ask you out of a date?
sebulan pas jumpa di shahab perdana weee~~

5. first place dating?
taman tasik darul aman tuh hehehe

6. how he proposed?
ntah la...xingt dh ahaha...guna ym kot kalau xsilap..hihihi..kami kan couple it hehehe

7. special date with your hubby?
when he come to see me ^^

8. changes that he asked you to do?
suka marah2 tu...tak kisah la marah kt sapa...even aku xmarah kt dia, dia xsuka aku marah kt sesapa...huhuhu

9. what is about him that you love so much?
dia penyabar sangat2..pastu cool lak...aku ni kan pemarah ahahaha...pandai nk buat aku gelak jaaa...layan aku elok2...emmmm sayangnyaaaaaaa

10. what is about him that you wish he would like change?
perangai dia yang suka tangguh2 tu..xkira la tangguh apa2 pun, aku xsuka...dan dia ssh nk buat decision huhuhu

11. you will lose your mine and crack your head when he?
buat bodo je bila aku merajuk, aaaaaaa menyampah kot huhuhu

12. you will smile through your eyes for the whole day when he?
make me laugh la ahahaha...lawan2 main game sapa leh letak nama dlm high score dlm game hihihi...pastu main tickle2, aaauwww..kelemahan dia di pinggang ahahaha

13. complete below sentences 'my love towards my hubby is as big as..'
seinfiniti..tiada ukuran, fullstop ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...