Friday, May 14, 2010

Contest Senyuman Paling menawan

Eh eh Puan Farah ni, rajin sungguh dok update blog, update blog diam2 dh la, ni main2 tag lak!!! ahahaha gimik jer tuh, mana ada marah pun hihihi...ye Pn Farah, i sibuk sket, ni baru leh update blog tau hehehehe..sorry na lambat ^^

Ok here we go to the rules of contest
  • contest nie terbuka tuk semua peringkat umur
  • 1 gambar je ( GAMBAR ANDA)
  • gambar mestilah senyum yang memang ikhlas.....senyum lebar 2 da max...
  • gambar BERSEORANGAN.
  • senangkan????? jgn lupe tag kan kawan2 anda minimum 4org...
  • tarikh penyertaan tutup pada 20 mei 2010
Nak tengok rupa miss chentazetty x? hihihi, senyuman dia manis ^^

Ok, pastu syarat2 nk join kontest ni, kena bgtau napa anda suka senyum ^^...Uish senyum tu kan leh jadi awet muda tau hihihi...dan senyum gak leh menenangkan orang yang memandang kita, boleh hilangkan rasa marah pada kita....dan yang paling penting aku suka senyum sebab aku suka bersedekah walaupun aku xmempunyai duit yang banyak untuk di sedekahkan ^^...so marilah kita sama-sama senyum (^___^)

NI je pic aku yang sorang2 tengah senyum..Ikhlas ni ikhlas tau hehehe...xleh senyum atau genyih sangat2, kang terserlah ketembaman di pipi aku nanti hewww ^^

So di sini aku tag 4 orang kawan-kawan aku iaitu Kak Ida, Cik Yana, Mooney dan Pn Farah to be ^^ Aku tau korang punya senyuman memang menawan, so buat la tag ni ek, x join kontest pun xpa, join lagu besh, mana tau nasib korang leh menang kan ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...