Thursday, April 1, 2010

Undilah kami! ^^

ceeewah macam masuk sehati berdansa lak hehehe...aku ada join contest dari Bro Framestone.
Aku kenai mamat ni melalui majalah Galaxie tahun 2000 kot, sbb time tu dh abeh SPM, dok saja kt umah, xtau nk buat apa, men tulis2 surat kat pen pal ceeewah...dan aku panggil dia syuk...okeyh cukuplah intronya ek...

syuk ni dah kapel selama 7 tahun dgn gfnya...dari sekolah lagi, tapi biasa la dia, lelaki mmg ada je scandal dia oppppsss hehehe...so sempena aniversary dgn gf yang dah jadi tunang dia, dia menganjurkan contest sweet couple...aku pun join sekali, orang first yang join tau hehehe...

So apa tunggu lagi wahai kengkawan ku, kasi la aku menang hehehehe...undilah aku ^^
http://www.broframestone.com/2010/04/tolong-undi-sweet-couple-vs-broframestone-khaizarien/

Berikut adalah entry pasal contest yang aku masuk tu..klik cni yer ^^ tq kengkawan mmmuah






0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...