Tuesday, April 6, 2010

My Favourite Sport

Bersukan itu menyihatkan badan..kan kan betul x? dapat mengeluarkan peluh, ya la, celah mana nk kuar peluh kalau keja lam opis, dalam air cond lak kan...

aku ni , nak kata suka sangat bersukan, xdak la sangat, tapi nk kata tak bersukan, xjuga...suka gak...sukan kegemaran aku atau dalam englishnya My favourite sport ialah bowling!!!! ahahaha, yang tu ja aku reti pun..yang lain2 kureng sket....

tiap kali kuar berpacaran dengan tokwan , mesti aku ajak dia g main bowling, tapi dia xmo huhuhu sedih gak..tapi akhirnya, ni la kali pertama aku main bowling dengan dia ^^

wajib tangkap gambaq dulu ^^...pastu aku snap dari belakang dia main, konon2 ada gaya la tuh ahahaha....aku kalah time ni dengan tokwan ketinggalan 20 mata ;)

Tapi ingat2 balik, serius aku suka sangat main bowling...mula2 biasa la masuk longkang ja, tu kan warm up hehehe...pastu baru la strike kan ^^...opis aku pun selalu gak dok wat main2 bowling ni...

Ha satu lagi sukan yang aku suka main, walaupun xreti nak kira macam mana iaitu badminton!!!

tu tu pegang raket badminton tu, bukti tu hehehe..time ni rehat sat, pastu lawan balik, dan lagi nk berposing hehehe...walaupun tak sehebat adik beradik misbun, boleh la gak aku main hehehe....
ni time hari sukan opis...aku rumah biru masa tu..bendara tu aku la yang design ceeeewah ^^...

Kalau bersukan mcm ni, tak sampai 5 minit pun, aku dah berpeluh...kadang2 dok wat keja umah pun berpeluh....mau kalau bowling tournament lagi la, main bowling smpi 3 game, pastu dengan orang ramai lagi, memang wajib la berpeluh.....badan sure berbau pastu...dan produk di bawah boleh menghilangkan bau yang tak diingini..ada shower gel for hair and body, lengkap kan ^^... pastu sembur lak deodorent...segar pastu beb...muka dah telah berminyak akibat peluh kan, leh pakai cleanser adidas tu..kira lengkap la kan....

jadi bersukan bukan lagi masalah badan berbau dengan adanya adidas action 3 ni ^^....

Project Alpha Season 2
is presented by
Adidas Action 3
and supported by
P1 and MAS.

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...