Sunday, January 3, 2010

Imbauan Kenangan Sepanjang 2009

ni note tuk diri aku gak, kang klu dh 2015 nnt, leh aku baca n ingat2 balik kan hehehe...

Januari~~
semangat baru, azam baru..keja mcm biasa..semakin mahir membawa kereta ^^Seingat aku , kenduri kawen wan Salmi..pergi ke langkawi buat kali keberapa ntah xingt heeee~~

Februari~~
Tengah rancak and gila main game RanOn9 time ni..mmg tahap gila dah hehehe

Mac~~
Seingat aku, time ni sibuk dgn exam MTest tuk KPLI tu...huhuhu kenangan sgh la...Mood main game RanOn9 mmg tgh tinggi sgt time ni..sgt2 xcited ^^

April~~
Masa ni tgh gila dgn cita korea boy over flowers tu...hurm fsw baru tgk cita tu dlm bulan 12, lmbtnya hehehe...dan emosi aku pada bulan ni sangat terganggu huhuhu

Mei~~
bulan kelahiran aku...tapi aku celebrate besday aku dgn xbesh sekali...tokwan kantoi ada pempuan lain pada besday aku.aaaaaaaaa sgt sakit ati huhu..Bulan ni gak aku dpt interview tuk DPLI, tapi xberjaya dipanggil pun huhuhu..Bulan ni gak murah rezeki aku, alhamdulillah, aku dpt Ipod dan blander free weeee^^..bulan ni gak aku privatekn blog aku huhuhu

Jun~~
Bulan ni tok aku sakit kuat..mmg semua family adik beradik dtg jenguk tok..mcm2 cara dah buat...smpi mkn pun tok dah xlalu..aku dah sedey ;(...tapi alhamdulillah, skrg tok dah sehat ^^..bulan ni gak ramai yang kawen, antaranya wanie >.<..dan pada bulan ni gak la, aku dapat tau napa aku di tolak cintaku dulu ahahaha

Julai~~
Bulan ni aku try jusmate5...kononnya nk kurus la tu kan...mkn seminggu je, dah xleh tahan dh, sbb bau dia aku xlalu, ye la, dh hari2 minum kan huhuhu..Pada bulan ni jugak, genap 2 tahun aku keja di encoral yeaaah ^^ dan genap 3 tahun aku dan tokwan berkawan ^^

Ogos~~
Yeaaay bulan kemerdekaan...Bulan posa jatuh pada bulan ni jugak...masa ni lak virus selsema Ba Alif Ba Ya gak menyerang malaysia dgn dasatnya..masing2 sibuk pakai mask..setiap hari, aja ja kematian...Nauzubillah...Bulan ni gak ada pc fair kt KLCC, time ni jumpa geng2 main game ranon9...time ni gak first time aku tengok lelong virtual item yg harga smpi beribu2 huhuhu..bulan ni aku di transferkan dept, moga aku leh gain knowledge dan mencantikkan resume aku miahahaha

September~~
Bulan yang penuh dengan dugaan huhuhu...dah la tertinggal bas, pi interview, terseliuh pulak seblm interview..Ya Allah, aku sedar, aku banyak dosa, ampunilah hambamu ini huhuhu...Tapi Alhamdulillah juga, keja yang di minta dapat, tapi sayangnya, gaji tidak la seperti yang di iklankan, dan aku terpaksa menolak tawaran tersebut demi masa depanku ceeeewah ^^...Pada bulan ni gak, gaduh aku makin menjadi2, nmpk mcm kecik, tapi aku sakit ati beb, sakit sgt (T_T)...mmg nk settle down and clash jer terus kalau dah selalu sakit ati kan huhuhu..last2 berjaya gak di solve, hati perempuan ni kan rapuh, cair jer...tapi jika jadi lagi, aku xragu2 dah huhuhu....Bulan ni jugak, bulan umat2 Islam menyambut Hari Raya..dan bulan ni gak aku unprivatekan blog aku heeee~~~

Oktober~~
Bulan sepuluh ni, adalah bulan paling emosional...kisah pasal suami nk kawen dua la, mcm2, dan aku saaaaaangat emosional + busy nk mampus huhuhu

November~~
Bulan ni cukup setahun baby blue bersama dengan ku hehehe...bawak baby blue dgn selambanya tanpa road tax selama seminggu hehehe...

Disember~~
Bulan penghujung tahun yang penuh dengan happy ending^^..yeaaaay I'm taken ^^...lum married lagi lor, baru engaged jer hehehe..Alhamdulillah, berkat kesabaran aku dan tokwan, akhirnya kami memilih utk di ikat ^^...harap sedih duka yang berlaku aku biarkan angin membawanya berlalu...senyum tawa suka akan ku kenang selamanya bersama senyuman igauan ahahahaha

3 orang yang tak busy ^^:

Mohd Naim said...

interesting year...

Matjoe said...

jusmate???
x payah. ko kawen dpt baby nnti, bleh kurus jaga anak jer. penat + x lalu makan

LanaBusyBee said...

naim : tq..

matjoe : lmbt lagi nk kawen la, seblm nk kawen kena kurus cantik tuk pakai baju pengantin nnt hehehe..pas kawen pun nk kurus gak, nk jaga mata suami hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...