Friday, November 20, 2009

Kenduri kendara

Bila tiba musim cuti sekolah, maka banyak la pasangan yang akan berkawen, termasuk la aku ^^


ahahaha no la, just kidding hehehe....amek berkat ja hehehe
ni aku nk buat senarai kawan2 n sedara yang bakal nk kawen ni, tuk aku gak, kang aku asek terlupa ja mcm kenduri Eda 1 nov retu huhuhu..sorry eda...

  • 29 November-Waqas (my kezen)
  • 3 Disember-Adik Fishah (adik dia punya kenduri, dia dah pregnant dah,tahniah Fishah ^^)
  • 6 Disember (kedah), 12 Disember ( KL) - Hanim my schoolmate ms teknik dulu, rapat sbb minat KRU sesama ^^
  • 9 Disember- Wawa (pun my kezen gak)
  • 26 Disember- Leha (my BFF <--- wajib kena pi ni ^^)
Tu ja la, tapi banyak kan...aku rasa ada lagi ni yang nk kawen, tapi lum bgtau lagi ni....beshnya makan nasik minyak bersama gulai daging batang pisang beshnya ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...