Thursday, September 3, 2009

Yeeeehaaa

Aku gumbira ^^...walaupun sebenarnya kebelakangan ni, aku aaaaaaaaaaaaaaaaaaaamat saaaaangat sedey (T_T)...tapi lupakan je la kesedihan itu huhuhu...

Minggu baru lepas ni aku balik kg...weeehuu...di sebabkan kesedihan yang melanda aku, aku jadi kurang selera nk makan....hujan luar rumah sama ja dengan hujan dlm umah huhuhu....

Dan minggu lepas aku start berposa ari rabu kot kalau tak silap..besa la kan...so aku expect la program diet aku tak berkesan la lagi huhuhu...

Taaaapi...guess WHAT??? ahahahaha...aku balik kg ja, ada orang tegur aku...berdebor gak bila nk dengaq...first masa aku pi pekan rabu...pi kt kedai yang penah aku keja berniaga dulu...ada akak yang dok keja sekali dengan aku...dia tegur, " ruby sekarang dah lain no...dah nmpk kurus sket" aaaaaaaaaaaaa besh2..hehehehehe

Malam kemudian, dua pupu aku datang umah...." eh hang nmpk kurus sket no" aiiisehmen hehehe...nk kembang ka apa ni? ^^

Aku puas bgtau kt tokwan, ada orang tegur aku kurus...dia kata orang tu saja ja,nk jek huhuhu...ampeh la tau (T_T)

Taaaaapi, malam masa aku naik bas nak balik KL, dengan di iringi lambaian dari tokwan, dia col aku..." B dah kurus laa.....kuruskaaaaan" aaaaaaaaaaaaaaa beshnya...selalu tokwan suka kutuk aku huhuhu...iyaaaaah....

So hari rabu pagi aku smpi la KL...disebabkan aku x bersahur,( rasa mcm nk muntah, sbb minum hazelnut white coffee huhuhu), aku reward kan diri aku masa berbuka dengan makan KFC, yeeehaaa ^^..pastu aku amek air pepsi max, jamal kata pepsi max kurang kalori kan, tul x? tul la tu hehehe...

Pas berbuka, aku singgah umah akak aku, amek kerepek...pastu ada la penimbag, rasanya leh pakai la kot huhuhu..jeng jeng jeng...guess WHAT??? berat aky dah 62 kg yeeeehaaaa ^^...clap clap clap first glory ^^....patut la aku pakai baju kurung, kain rasa mcm longgar sket, retu kemain lagi ketat hehehe.....

Iyaaaaaah ruby boleh.....apa rahsianya??? ahahahaha...nnt la aku update no hehehe

3 orang yang tak busy ^^:

Bro Framestone said...

he..23x kurus kah... maintain gitew ade la... raya nanti konfirm naik he..23x (kejam x adik mu nie)

out of topic--> he...23x die pun xnk... nie kan pulak kite kan huhuhu... nmpk cam agak kureng lelaki pakai pink... nmpk cam menarik perhatian je nnt

Diana Jamil said...

WAAA KAK TUN...bagusla da turun...caiyok2!!!Seronokkan da turun?esp kalo ada org tegur da kurus...kembang sat lubang idung..huhu.makan kasi abih haaa.kalo nk stok baru meh la order kat diana(if kak tun blm jd ahli la kan..)

LanaBusyBee said...

framstone : aaaaaaa xbaik la mendoakan naik berat badan lak pas raya...akak akan pastikan suma itu tidak terjadi ahahaha

diana : ^^ tu la, besh gak bila ada org tegur kurus kan...mayb posa sama kot, so membantu la...akak kurus bukan bantuan jm5 pun la diana huhuhu..sorry, akak amek balik herbalife..jm5 xleh nk tlg kurus pun, asek lapar jer ni..so ada lebih 7 ni, nak x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...