Monday, September 14, 2009

Tutorial Tudung supaya tidak nampak mcm orang tua ^^

Ahahaha..tokwan dok komplen kat aku , kalau aku pakai tudung yang ada awning, mcm fesyen orang tua...sebab tu aku xpakai dah tudung yang ada awning besar tuh...

So bagi yang pipi tembam mcm aku ni, elok la beli awning yang sekerat ja, xdak la tembam sangat kan...

ok, jom tengok tutorial pakai tudung yang berawning sekerat supaya tidak nampak mcm orang tua ^^ lol


1. Mula-mula pakai tudung mcm biasa..Tengok, kalau pakai mcm ni ja, nampak mcm orang tua kan...xsesuai tuk kita yang muda2 ^^..penampilan kena jaga beb >.<

2. Pastu korang tarik tudung ke depan seperti pic di atas

3. Pastu tarik tudung yang dari belakang ke depan

4. Kemaskan di bahagian depan, dan tarik di sebelah kanan ke belakang dan pin kan.

5. So dah siap cara satu.. senang ja kan..kemaskan di bahagian depan...nampak kemas dan cantik kan..xdak la nmpk mcm fesyen orang tua lagi dah kan ^^


6. Ni cara kedua...Senang ja, bahagian tudung yang korang dah pin kat belakang tadi, korang tarik ja ke depan...cantik gak gaya kedua mcm ni kan...So boleh la pilih cara mcm na korang nak..Selamat mencuba! (^__^)

p/s : sorry pic kurang memuaskan, snap pakai webcam ja hehehe...

6 orang yang tak busy ^^:

cik selamah kundang said...

okok..not bad..tp owning nipis aku try xsesuai ngn muka aku plak

yesterdayrising said...

comey la tu..

Mohd Naim said...

wahh!! tips yg menarik...

tapi xleh apply sebab saya xpakai tudung...hehehe!!!

LanaBusyBee said...

cik selamah : muka ko xtembam gan aku, kena pakai yg tebal la kot hehehe....

heary : (^^*) malu la hikhikhik

Naim : hehehe..nnt leh bgtau kt awek ek

Dilla Abu Bakar said...

good one~

menarek...leh wat nih :P

LanaBusyBee said...

dila : ha buat2...mesti berani mencuba ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...