Wednesday, July 29, 2009

Tokwan Xcident

adeeeeh...nk update2 x update..ni pun curi2 update huhuhu..
aaaaih, tokwan tengah mc di rumah selama 2 hari..sonok kemain dia mc, tapi semlm sms aku bgtau borink sbb dok umah ja....

dia xcident..kejadian jadi ari isnin lepas...kononnya balik keja cepat sbb nk jumpa member la konon, sekali bawak macam mat rempit, xsedar jalan kt simpang berubah ( jalan tengah di baiki), pastu dia xleh nk kawal motor...dengan pasir dan batu-batu lagi...jalan lak basah pas hujan...aaaaih benda nk jadi kan...nasib baik kereta dari jalan berlawanan tengah slow jer....dia brek dan jatuhkan motor sbb xsmpt nk elak, daripada langgar orang lain, lagi susah huhuhu...dari dia cerita, pas jatuh tu, dia angkat tangan jer kt orang ramai bgtau dia ok..pastu terus naik motor, mcm ibarat xde apa2 berlaku haaaih tokwan, tokwan huhuhu..sekali kt tgh jalan baru rasa sakit...benti kt hospital, check2 xdak apa2 yang patah pun....

malam tu, dia 3g dengan aku bgtau dia xcident...aku tengok luka dia, agak ngeri huhuhu..dalam gak tuh, nampk merah2 isi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sakitnya aku rasa...bangun pagi, aku lak yang takut nak mandi, dok rasa aku yang luka huhuhu..over la aku ni hehehe...

p/s : hati2 la bawak motor wahai kengkawan...bawak keta pun sama...tapi sangat bahaya klu bawak motor...memang leh elak jem, tapi kalau jatuh, or atau di langgar, memang terus kena la huhuhu...so hati2 la wahai kawan2ku...ingatlah orang tersayang masih memerlukan diri anda semua

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...