Monday, March 30, 2009

MTest oh Mtest

Hari sabtu yang lepas, aku mengalami pengalaman yang zzzzzzzzzzzzzzzz ahahaha..Kemain lagi mlm sebelum exam, aku dh bgtau geng2 yang main game ran aku nk off awal sbb nk tdo awal, sok ada MTest...Then mmg aku tdo awal la...

aku bangun lam kul 5.30 pagi mcm tuh, sbb ada benda yang aku nk tengok2 sket, orang kata, membaca di waktu awal pagi senang masuk (tapi dh last minit,ok ke? ^^) Then kul 7.30 pagi aku dah kuar umah, berbekalkan nasi lemak dan air serta peta, aku membawa kereta dengan penuh hati2..oh ya, tempat exam aku kt sekolah men seri titiwangsa, dah puas aku wikimapia dan google earth dah, siap print lagi map...exam start kul 9 pagi..ye la, mn tau sesat ke, so kuar la awal2 kan...

then smpi jalan kt lebuhraya sebelah carefour sri petaling, aku ingt kak seli dah ajar aku, naik lebuhraya Putrajaya-Kuala Lumpur...Then dengan confiden aku naik la satu lebuhraya ni, adeeh, sekali dah naik Putrajaya-KLIA la zzzzzzzzzz....aku dah salah la....ala mcm na ni? Aku dah gelabah time ni, sampaikan aku tutup radio sbb nk fokus bawak keta huhuhu, seb bek awal pagi keta tak banyak..So aku bawak jer, baru kul 8 pagi..adeeeh jauh la plak aku rasa...aku kuar ikut putrajaya, then seb bek aku fimiliar gak jalan kt putrajaya tuh huhuhu, mmg berpandukan signboard 100% la...aaaaaaa aku mmg mcm ni, mana leh nk bawak keta n tgk signborad sama, aku perlukan co-pilot huhuhu...

last2 sekali, aku kuar jalan yang sepatutnya, n patah balik ke lebuh raya dekat carefour tuh, aku terus jer,then sampi la jumpa signboard jalan tun razak, kepong...confiden je aku ikut ctu, time tuh dah pukul 8.40pagi dah huhuhu..sempat ke ek?aku bawak keta mmg bergegar la stereng, adeeeh laju sket jer(110) dh bergegar stereng zzzzzzzzz..aku amek masa lama kt putrajaya la, jauh giler nk pusing balik huhuhu...

then ikut jalan tun razak, kepong, uish mmg dekat je la, then dah jumpa jalan tun razak, tapi aku lost plak, aku nk ikut jalan mana ke titiwangsa ni?adeeeehh...aku call kak seli, dia la penyelamat aku..sorry akak kaco akak di pagi hari jadi akak dan di hari akak selamat melahirkan akma ^^..berpandukan maklumat yang kak seli bgtau aku, akhirnya, sampi gak aku kt sekolah men keb seri titiwangsa tuh...

haaaaaih, time tuh dh kul 9.10 pagi dah...cari parking lak adeeeeeh, last2 aku dapat masuk jwb exam kul 9.15 pagi, memang penat giler aku rasa huhuhu...duduk jer kt kerusi, aku bukak paper aku, adeeeeh paper math, dlm ms 15 min 30 soklan, mana sempat nk jawab ni adeeeeh...then aku main congak2 jer kt kepala aku huhuhu...nafas aku pun tak henti2 mengambil oksigen huhuhu..mmg rasa mcm zzzzzzzzzzzzzzz..pas tu, aku jawab paper yg lain dengan tenang dah...haaaaih.

Alhamdulillah, aku selamat gak sampi dan amek exam...dah abeh exam, aku sms kak seli bgtau dia aku sempt jawab exam and wish happy besday kt dia, then dia reply " saya dah kt labour room ni", waaaa akma mayb sama besday dengan mama dia hehehe gxgxgx akak....

tu la ruby, masa orang bawak g jalan2, pakai iiiiiiikut jer, bukan nk perhatikan jalan ke, hafal jalan ke, dah jadi mcm ni, baru nk gelabah huhuhu...at least skrg ni, aku dah tau jalan dah yeaaay ^^


ni la sekolah n tempat aku amek MTest...

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...