Monday, March 30, 2009

I need YOU now!!


I need YOU now!!...YOU tu di tujukan khas buat buah2 durian yang sedang di jual di tepi-tepi jalan ahaha...aaaaaaaa gila la, dari minggu lepas lagi aku teringin nk makan durian..Siap sms tanya abah aku durian kt kg harga brapa, dia kata sekilo dalam RM7-8 huhuhu,mahal kan....

Semalam masa aku tengah main game, aku rasa teringin giler nk mkn durian..aku dah siap ajak kak ela g beli durian dah, time tuh dah pukul 11.30 mlm dah huhuhu..kt kepala aku ni, dok pk durian jer, kt hidung aku ni, asek bau durian jer aaaaaaa.La ni pun aku rasa mcm nk makan durian aaaaaaaaaa tolong2, pas balik keja ni, aku mesti beli durian walaupun sebijik huhuhuhu...nk balik kg lmbt lagi la huhuhuhu...alamak, tetiba aku rasa macam bau durian la kt opis ni, ke aku sorang je yang bau ni? huhuhhu

4 orang yang tak busy ^^:

Mohd Naim said...

macam org prgenent plak..megidam2 nie...hehehe

Unknown said...

dekat kembangan paradise ade gerai kat tepi roundabout jual durian.

fyi: aku tak pernah beli durian seumur hidup aku.

Mohd Naim said...

teringat aku 2-3 bulan lepas..terigin nak makan durian..tapi malas nak bawak balik naik atas flat lama..so aku pun beli dan makan belakang gerai tepi jalan tu..mmg puas hati..kalau busuk tukaq la-la tu jugak..tapi alhamdulilah semuanya baik...siap ada org tolong kupaih dan kulit durian tak gaduh nak pikiaq nak buang kat mana...senang beb!..hehehe!!!

LanaBusyBee said...

naim : waaaaaaa besh nya ang dah mkn durian...aku minggu depan baru nk balik kg oyeeeeah, besh besh...

or0 : ala, ruby tak pandai gak nk beli durian..klu beli sendiri kali ni masuk second time la...selalunya abah yang beli, anak2 dia melantak nyum nyum nyum ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...