Tuesday, March 10, 2009

Aaaaaaaaa takut......

Korang pasan tak??? entry aku asek tajuk aaaaaaaaa je kan ahahaha...tapi tu la perasaan aku hehehe...aaaaaaaaaa kali ni aku takut...di kala ke'busy'an yang melanda, aku dok teringat kisah itu huahuahua.....so aku update la...aku takut sebenarnya....

Alkisah takut ni bermula, apabila aku tengah sibuk main game weekend baru2 ni, ye la cuti 3 hari kan, ada event 1.5 exp lak tuh, jadi aku melevelingkan id Beelicious supaya dia tergolong di dalam golongan high level hehehe...Yang aku takut tu kan, spear a.k.a tongkat yang aku guna untuk heal member2 lain terdrop masa tengah leveling waaaaaaaaaa..ada pker dari sekolah PH mai kill kami tengah leveling huhuhu...spear tuh +7 tau (maksudnya defend kuat dan power attack)..aku lak satu, tak on pet...time tu gak ,aku leveling sambil mata aku tengok tv huhuhu...macam na tuh??

aaaaaaaaaaaaa....bila aku cita kt pdot (sbb pdot yang bg aku pki tongkat tuh), dia kata "malas nk pikiaq,nnt sure min marah dia..sbb tu min punya" aaaaaaaaaa...takut min marah...aaaaaaaaaaaa, mcm na ni??? aku bagitau kt pdot jgn bagitau kat min,aku nk cari balik yang lain, pastu aku nk tambah sendiri kat tongkat tuh..ada member aku jual tongkat mcm tuh gak, tapi 0+ je la, mahal nk mampus, 1m ( 1 million ran gold) huhuhu...

nampak tak tongkat yang macam rerama tuh...+7 tuh...ssh nk dpt +7 mcm tuh huhuhu....

ni lak adegan kali terakhir aku menggunakan tongkat tuh kt b3 huhuhu...sedar2,tongkat dh takde huhuhu...aaaaaaaaa takut2..takut sbb org punya, padahal aku dah beli pet skill prevent item drop, tapi aku lalai...aku cuai...aaaaaaaaaa dan aaaaaaaaa lagi huhuhuhuhu

3 orang yang tak busy ^^:

Bro Framestone said...

he..23x men game je kerje die ek... ade mbe wat duit dgn men game je..die wat senjata lepas tue jual kat org pakai duit betul

Saliza Shahril said...

apabila mula membc entry ini terfikir di benak ku adakah ruby die kacau org benda2 halus apabile sedang main game tgh mlm. rupnye tongkat jatuh ces ces zzzzzzzgrrrrrrrrrr. tongkat rerama tuh die terbang la kot hehe.patut la sebuk beli mol point td nak ganti tongkat rupenya

LanaBusyBee said...

framestone : dah jadi hobi main game dik, nk wat mcm na kan hehehe...ada jer dak2 ni buat senjata,pastu jual pki duit..senjata atau tongkat tu kalau +7 = RM50-70 gak la huhuhu..tu pun kira murah la, sbb susah nk tambah mcm tuh huhuhu

Kak Seli : Hish akak ni, ke situ lak dia hehehe...xde la,sy ok jer berjaga malam, untung2 leh kempiskan pipi nih ahahaha...mol point beli neclace jer hehehe..up up level

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...