Thursday, February 12, 2009

Lasagna

haaaaih...minggu ni aku nk makan lasagna ja...ni berpunca dari aku men game la....ada sorang budak ni, id character dia nama larzarus, time tu lak aku tgh lapaq, tak makan tengah hari lagi, so dok nampk nama dia,terus rasa nak makan lasagna...haaaaiz...

(klik gambar untuk paparan yang lebih besar)
Pastu keja ari selasa, kak seli nk mkn sedap...so ajak dia g mkn sec rep sbb kissie kata ada lasagna sec rep,lagi sedap dari pizza hut...so aku pun nk try la kan...sekali mkn,huh tak sedap la mcm pizza hut la huhuhu...lasagna dia selapis-selapis...

Pastu ari rabu, makan sedap lagi..Kali ni domino's pizza lak..aku order la lasagna ayam lak hehehe...hurm ok la...sedap dari sec rep la kan...tapi setelah aku rasa ketiga2 lasagna, pizza hut la the besh, bak kata kak seli " sekali suap jer,awk akan rasa gemuk" ha tu mmg sedap la ahahahaha (sbb byk cheese)...tapi aku jawab " xde pun rasa gemuk " ahahaha dh imune dgn gemuk kot ngeeeee~~~~~

updated : ada sorang budak ni, id character dia nama larzarus,<------- aku baru dapat tau masa main sekali dengan pemilik ID ni,rupa2nya bukan budak lg, dah bapak budak dah hehehehe

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...