Wednesday, October 15, 2008

Seharian di lowyat

alamak...lambat hapdate la..tak pala,LanaBusyBee kan hehehe
masa hari jumaat retu,ada tayangan hari raya kt tv3 cita "ayat2 cinta"..pastu aku sms suma kengkawan aku termasuk pdot suh tgk cita tuh...memula agak buhsan la cita tuh,lelama mcm besh lak,pastu aku tangkap feeling agagagaga....

pastu tetiba ja pdot wat suprise ke hapa ntah,dia nk turun KL dgn kengkawan dia...g lowyat...eh kebetulan mmg aku nk g lowyat gak sok,g daftar streamyx dgn kak naim....
emmm klu aku tak call, mmg tak tau la plan dia ;(

pagi sabtu tuh,siap2 g lowyat dgn kak naim...g buat apa yg ptt...pastu baru la aku g join pdot n kengkawan dia...pi diskus2 sket pasal laptop,rupa2nya,kawan dia nk beli laptop...alang2 adik dia mai interview kt KL ni,dia mai la cari laptop sebijik...

penat gak la pi round2 cari laptop tuh...dh berkenan di hati,tapi harga lak masalah...harga dh berkenan,OS lak yg prob...adeeeh haaaizzz....pastu aku ajak pdot g beli barang2 aku(thanks ek temankan b)....

sian pdot n suma kengkawan dia,tak ckp tdo...bertolak dr kedah kul 11 mlm,smpi pg,kul 9 pagi dh smpi lowyat dah...pastu suma pun sibuk dok "charge" ja dgn benda yg kuar asap tuh huhuhuhu....

sambil dok round2 dgn pdot,terjumpa eccah spider dgn din...sembang2 dgn eccah,tetiba terjumpa fid dgn adik dia..eheh mcm reunion bitm lak ahaks....lama gak la lepak2 dgn derang...

alamak,dikalangan depa nih,aku la yg paling "slim"agagagaga

sampai kul 7 baru la gerak dr lowyat...adeeeh haaaizz...mmg boleh tau setiap inci kt lowyat tu dah agagaga....

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...