Wednesday, April 16, 2008

My weekend

Hujung mgu kali ni,aku habiskan masa dgn bermain ran online games...dulu aku main guna nick lanabusybee..tapi skrg aku guna lanaluv lak la..hehehe gatai tukaq2...
kali ni mmg giler ah aku main games,smpi aku beli mol point tuk beli rantai nk dptkan double experience punya pasal.....
tapi kali ni mmg best la men game,dok ja depan pc..sbb ada org yg selalu guna pc tuh, dia kena keja wahah...bestnya...so aku konker la pc seharian...
ari sabtu n ahad,aku main tak henti2...dua kali aku on ross (pki rantai utk dptkan double experience)...ari isnin aku g keja,ngntuk gila babas...huhuhuhu...mmg takleh tahan sgt...seb bek la bos tak masuk...moral of the story,aku tak mo la men games smpi mcm tu sekali,menjejaskan waktu nk keja huhuhu...mlm tu,(ari isnin) aku terkena food poisoning..ptt la seram sejuk..aku ingtkan sbb aku tak ckp tdo ker...rupa2nya...adezzzz sakit ya Allah,Tuhan ja yg tau huhuhuhu...so ari isnin aku pun mc la hehehe..Mr F nasihatkan aku,jgn dh main game mcm tu sekali...ala,klu tak main game,mcm na nk jumpa BOssZai huhuhuhu

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...