Thursday, October 4, 2007

Menjelang raya

emmm..sedar tak sedar dah tinggal 8 hari lagi kita nk berpuasa..pastu tiba la bulan kejayaan selama sebulan kita menahan lapar n dahaga..sat sgt rasa..mana tak nya..dgn sibuk n tak sehat suma campur jadi satu tu yg wat jadi ralit sgt...

ni la first time aku beraya tanpa baju raya dari mak aku..ye la..bila dh keja,sumanya kena beli sendiri..takkan la nk mengharapkan mak lagi..kali ni time aku lak beli kt depa...

kat mak aku tak tau nak beli apa lagi..tapi kt abah aku dh beli sehelai kain pelekat..ok la tu kan..

bulan ramadhan kali ni mmg byk dugaan bagi aku..rasa menyesal sangat tak mengambil kesempatan yang ada ni..seabih daya aku cuba mencari,mencuri dan mendapatkan keistimewaan dan kelebihan yang ada di bulan ramadhan ni...

bila nk menjelang raya ja,mesti aku akan tingat kisah lama..kisah aku terbakarkan motor abah aku huhuhu..tak segaja lor...ala bkn kebakaran besar pun..kecik je,tapi hangus gak lak handle leher motor tu hehehe...tapi tu kisah dulu2..

emmm..tetiba lak ada keja nk kena wat..so terpaksa la benti tuk tulis blog..keja lg penting..punca rezeki tu....
ok..to be continued

2 orang yang tak busy ^^:

::amer:: said...

wah.. dah muncul satu lg blog br.. hehe :P

LanaBusyBee said...

niat nk wat dh lama..cuma tak sempt je hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...